Framför datan igen....

Ja då sitter man här igen.... vart ju meningen att vi skulle åka till väla när min sambo kommit hem men han fick ju tyvärr  ändrade planer... det var jouren som ringde precis innan vi skulle åka så han fick ju köra iväg till jobb, det var något oljeläckage nere i hamnen... och eftersom han sa att det bara skulle ta en timme så tänkte jag att då tar jag och går till min mor o far och hämtar lite grejer som jag glömt där också väntar jag hos dem tills han är färdig, men när jag kom dit så skulle dem ju snart bege sig så då vart det ju bara för mig och benjamin att traska hem igen så jag tänkte att jag sätter mig här framför datan tills min sambo ringer och säger att han är på väg... hoppas det är snart vill ju hinna till väla idag!!!  Ja det ser ut som att vi ska hinna till väla  för min käresta ringde precis och sa att han var på väg hem, så nu ska vi gå ut och vänta på han......

so long gott folk!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0