Hmm... funderar!!!

Ja det var ju ett tag sen man var här inne sist..... Trodde ju att man skulle vara jätte duktig med att uppdatera på sin blogg men nej inte jag! Har ju varit sjuk nu 2ggr på 2 veckor med magsjukan och sen har man ju haft en hel del att göra då vi har varit och hämtat möbler som vi fått från min farmors lgh.
sen har man ju umgåtts med sin käresta en hel del och det är ju så mkt bättre en att sitta här framför datan....
Han är verkligen den bästa som finns... önskar att alla fick uppleva sådan kärlek som jag och min sambo delar, den är verkligen något speciellt... min sambo är så himla underbar, någon bättre kan man inte få, han är så himla kärleksfull omtänksam och helt fantastisk..... Det är magiskt!!!!

hmmm.... ja funderar det gör jag mkt just nu på ganska många saker... har ju en hel del funderingar kring om vi ska flytta eller inte.... vet ju att min sambo längtar så mkt hemåt och det kan jag ju förtså... tror nog att jag hade kännt desamma om jag skulle bo 80 mil ifrån ett ställe som jag trivs jätte bra på... så det blir nog att man får göra slag i saken nån dag och planera flytt uppåt... vi har ju i alla fall kommit överens om att vi ska köpa hus nånstans i närheten av hans hemort och det är ju nånting som vi båda ser fram emot....
sen funderar jag lite på det här med att blogga... antingen så har jag förstått det hela fel för jag tycks inte förstå innebörden med att ha en blogg... jag trodde ju att blogga handlade om att berätta om sig själv och vad som händer i ens liv och inte att sitta och prata om en massa andra... för ibland så kan man ju tycka det är kul att läsa andras bloggar men då  för att se vad som händer i deras liv... trodde ju tyvärr inte att bloggen var till för att skriva om andras problem för jag skulle dock inte tycka det var okej om någon satt och skrev om mig på en offentlig sida men det är ju bara vad jag tycker fast jag kanske har fått fel uppfattning om det hela.

Då jag nu har suttit och tänkt på min egen blogg så fundrar jag på om jag ska ha den kvar eller inte....
har ju förstått så mkt att det jag skriver här kan ju precis vem som helst läsa och vad dem personerna sen gör med min information det kan ju tyvärr inte jag betsämma över då jag valt att göra det offentligt... visst har jag förstått det hela tiden det är ju därav jag ej skrivit något väldigt privat... man lägger ju inte ut info som man inte vill att andra ska ta del av då bloggen är en offentlig sida... tycker det var bättre för då man satt och skrev på det gamla hederliga sättet i en dagbok... så man skulle kanske ta och börja med det igen... kan ju vara kul att ha en bok som man kan ta fram och läsa i ibland och gå tillbaka och minnas det man skrivit om.
nej nog pratat om det nu ska ju ta och gå och göra något här hemma behövs ju göras en hel del har ju en massa saker att bära ner i källaren och sen ska jag ju sätta in alla våra glass i vitrinskåpet som jag tömde igår och efter det ska jag ju se till att få mina jobbansökningar iväg skickade... har ju lämnat gossen min på dgais idag så nu hinner man ju med en hel del innan han ska hämtas igen....
får se om det blir några fler  inlägg men det lär ni ju märka om bloggen är borta eller ej....
var i alla fall kul så länge det varade...
Hejdå!!!!  


Kommentarer
Postat av: Cila

Har oxå funderat mycket kring det här med blogg.. varför dela man ut sitt liv så till andra, (som vissa som man läser gör). vad ska man skriva i bloggen o vad ska man ha den till.. men jag tänker så här.. allt det som är vardagligt. som jag tycker att andra kan få läsa om de skriver jag.. skriver inte negativa saker som händer eller om folk.. om det är för personligt.. men det är ju fortf upp till var o en.. men jag förstår hur du menar!

lika med bilder.. vissa lägger ut hela sitt liv i bilder.. förstår inte till vilken mening.. men det är ju oxå upp till var o en!!

så vad du gör med din blogg är upp till dig. men det har varit kul o läsa.. tycker det är kul som för mig som bor här uppe.. se vad som händer där nere.! men ha de bra!

2009-02-12 @ 22:09:54
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0