Otur!!!!

Ja det tycker jag att det är när man precis hinner till väla och sen halvägs in på maxi innan dem ringer min sambo och meddelar att han måste åka på en vattenläcka... jo det hände igår bara en liten stund efter hans första uttryckning...
så det var ju bara för han att köra hem mig och benjamin och sen köra ner till jobb... visst är det smällar man får ta men det är ju inte kul alltid...
Så när vi väl hade kommit hem hann jag lägga gossen min och sen blev  jag väldigt illamånende, det dröjde inte lång stund innan man var på toaletten och spydde... och det gjorde jag hela natten...
Kl 1.00 kom min kära sambo hem och visade sin omtänksamhet, han var så snäll att han stannade hemma idag och tog hand om benjamin... Tror aldrig att jag mått så dåligt som jag gör nu... har både mag och kräksjukan vilket är ovanligt för min del men nån gång ska man väl drabbas....
Tyckte ju att det var skönt att sambon min var hemma idag, men precis innan hans vanliga arbete skulle slutat i normala fall så ringer dem från jouren... så nu har han precis åkt och saltat... blir han ute 5 timmar vilket är väldigt trist när man ej mår bra... han frågade ju visserligen om jag skulle klara mig och om han inte skulle fråga om någon annan kunde ta jouren hans,  men det känns som att jag inte kan kräva det av honom... trots att jag vet att han har hjälpt andra förr när det gäller jouren så egentligen så hade han ju kunnat fråga men så är man ju så dum och inte vill begära det av honom... jag anser att om det är så att han ser att jag inte mår bra så tycker jag att han kunde tagit eget initiativ och gjort mig glad men å andra sidan så är jag ju inte döendes är ju bara lite kräk och magsjuka så vad gör det.... 
bara synd att man har en liten grinig och väldigt jobbig gosse just nu, brukar ju leda till ett dåligt humör när man mår kass men å andra sidan så är det ju sånt man får ta när man har barn... inte kan man vara irriterad på en sån liten go gosse!!!! För han är ju världens underbaraste till och med när han är lite grinig...
nää nu ska jag försöka sätta mig i soffan med min gosse lite och ta det lungt...
lämnar väl ett inlägg sen när man mår lite bättre.....
hej svejs!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

E ni bättre nu? Krya på er=)

2009-02-08 @ 21:07:52
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0