Snart slut på denna dagen!

Ja så gick denna dagen lika fort och helgen är över, tråkigt men sant... nu hoppas man bara att veckan ska gå fort för tro det eller ej så är faktiskt helgerna det man mest ser fram emot, då man får umgås med sin käresta och bara ta det lungt.
idag har vi ju faktiskt inte gjort så mkt mer än att plocka undan  lite här hemma under förmiddagen och sen på eftermiddagen så var vi ute och rände i lite butiker, var på ikea en sväng och handlade lite bra och ha saker och sen var vi en sväng på biltema då det är min sambos största nöje och sen han vi även med att gå en runda på maxi innan vi fick besök, det var då Patrik som kom och drack lite kaffe. Alltid kul när det kommer lite folk hit och hälsar på , det händer ju inte så ofta konstigt nog.
Skulle ju gjort potatis och purjulöks soppa till middag idag men då klockan var så mkt när vi kom hem och det syntes långa väggar på min sambo vad han ville ha till middag så fick jag ju låta han välja och då blev det ju skräppmat.
Inte mitt första val men det fick ju gå för idag, tur att man inte äter det allt för ofta. Får väl ta och göra den andra maten till imorgon, såg ju fram emot soppan då man tycker så mkt om den!
Ibland så sitter man och funderar på vad man ska skriva här och många gånger så när man tänker efter så skulle ja kunna skriva ner flera sidor om vad jag tycker och tänker, men till slut så väljer man nåt annat då det andra kanske ej är passande för allas öron, men oj vad många hade blivit irriterad om man sagt vad man verkligen tycker och tänker.
Det får vi låta stanna i huvudets låsta dagbok i tryggt förvar eller under kudden på det traditionella sättet att skriva dagbok.
Men men man får ju ändå fram en hel del om vad som händer i sitt liv och det är ju det viktigaste.
nää nu har jag inte tid att sitta här mer, nu ska jag gå in och mysa framför tv: med min underbara sambo.
 Jag är så himla glad över att jag har det så bra som jag har det, kunde inte få ett bättre liv och en bättre familj... har världens två goaste killar vid min sida varje dag och det gör mig så himla lycklig, älskar dem så himla mycket och vet inte vad jag skulle gjort utan dem, varje dags känns det som att man är nykär och det känns jätte bra veta att kärleken för det mesta är på topp! måste tacka min kära sambo för att han gjort mig så lycklig och för att han gett mig världens sötaste gosse och för att han gör mitt liv värt att leva, det finns ingen annan som är som du. Jag älskar dig för evigt!!!
nää nu har jag missat lite på beck så bäst att avsluta och förflytta mig in till soffan......
Kram på er alla där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

I DIN BLOGG skriver du ju VAD du vill=)

Blir folk irriterade e de ju inte ditt bekymmer=)

Ja skriver massor av saker i min som gör folk sura eller irriterade, men de struntar ja i=)

2009-02-02 @ 09:37:33
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0