Sovmorgon idag...

Ja det blev ju tyvärr inget inlägg igår då vi var ute hela dagen och sen när man väl kom hem var man så trött så det var sängen som gällde...
Var ju ute på familia igår och tittade på scotts som skulle vara där också passade vi på att handla lite och gubben min fick ju gå in på sin favorit affär jula.
och när vi var färdiga där så blev vi hembjudna til min syster på mat så dit åkte vi efteråt...
var väldigt god mat måste jag säga...(köttfärslimpa, potatis och brunsås.)
Det var ju skönt för en gång skull att komma bort till nån annan istället för att sitta hemma...
så där blev vi tills kvällen var slut... såg körslaget gjorde vi också (första gången) och det var ju team hanna i från bolnäs som vann... så visst blev vi glada då min sambo kommer ifrån bollnäs!
nej nu är det dags att ta tag i saker och få nåt gjort här hemma men får se om jag smyger in ett litet inlägg senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0