Trött......

Det blir ett snabbt inlägg nu då jag är ganska trött och inte orkar skriva av mig här.....
dagen den har ju varit ganska seg då min gosse inte varit så bra men nu verkar det som att han är lite bättre i alla fall så man får ju hoppas att han vill äta lite imorgon.... det första han brukar säga när han vaknar på morgonen är ju macka så vi får se om han gör det imorgon... idag har vi mesta dels tagit det lungt... var  förbi min mamma en sväng i förmiddags bara och sen har vi varit hemma. 
Det känns så skönt nu att veta att min gosse sover lungt och inte har kräkt något mer, barn dem är ju bara så söta när dem sover och sovit det hjar ju min son gjort större delen av dagen... blev ju lång middags villning för han idag och sen när hans pappa kom hem så skulle vi ju äta men  benjamin kom inte så långt för han slocknade i stolen innan maten hann bli färdig... så det var ju bara till att bära in han i sängen.... och sen somnade man själv en stund då man var så trött efter den tidiga morgonen... så nu får man ju hoppas att man kan somna om igen... har ju lite svårt för att gå och lägga mig igen när jag redan har sovit en gång.... men och andra sidan är det ju inte så lätt att sova när ens gosse inte är bra.
nää nu ska jag ta och dra mig till sängen och joina min käresta...... sängen den kallar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0