Vad händer idag???

Ja det var ju det man skulle börja fundera på i stället för att sitta framför datan...
det blir väl till att få nåt gjort här hemma... plocka undan lite och gå ner och boka tid i tvättstugan.....
för nu behöver vi verkligen tvätta.... två fulla tvättkorgar vad säger det? jo att det är dags nu!!!

Laga mat det slipper man ju göra idag då vi fick så mkt soppa över från igår så bestämde vi oss för att äta den idag med... skönt att slippa det nån gång ju så hinner man ut och gå en sväng på väla, sambon min vill ju köpa en polermaskin så det blir till att åka ut och kolla på en sådan....

min gosse är lite slö idag och väldigt trött, vi la ju han vid kl 6 igår och sen sov han till 8 idag men nu är han fortfarande lika trött, det måste ha tagit hårt på han med kräkningarna eller så sitter det i fortfarande... för han åt ju inte lika mkt i morse som han brukar göra.  så nu tänkte jag att jag skulle avsluta och sätta mig och mysa llite med min son och sen ska jag börja plocka iordning här hemma...

Ha det toppen alla bloggläsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0