Avbruten myskväll...

Tråkigt men sant så avbröts vår myskväll som vi hade längtat efter.... sambon min har ju sin jour denna vecka och tyvärr så lyckades dem ringa ut han på saltning... sånt man får leva med ju men hade ju hellre sutit framför tv:n o myst med min käresta men men det kommer väl fler kvällar till det! så nu sitter man här vid datan och är uttråkad, har precis lagt gossen min så får se om han somnar snart... han har kommit in i en period då han inte vill sova.... så just nu står han upp i sin säng o snackar... funderar på om jag ska sita uppe o vänta på min sambo eller inte hans jour runda tar ju 5 timmar men det är väl bäst att vänta är ju så tråkigt att gå och lägga sig ensam....
glömde faktiskt berätta att min sambo kom hem med röda rosor till mig idag... händer ju inte allt för ofta så gissa om jag blev överraskad.. jo det blev jag och det verkligen lyste i ögonen hans när han steg innan för dörren...är så himla lycklig över att jag har en sån underbar sambo(Världens bästa). Bara synd att det började så bra och slutade så dåligt, men vi får ju ta igen det en annan dag....
nää nu ska jag fortsätta kolla datan och se om jag hittar nåt roligt....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tråkigt när jouren kan ändra ens planer, men som tur e är det inte vinter året om=)

Ge Benjamin en kram från oss=)



Kram

2009-01-31 @ 15:16:01
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0