Välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla blogg läsare!
Är ju rätt ny på det här med att skriva blogg men ska göra mitt bästa, har ju bara varit runder och läst andras bloggar och därav blev jag sugen på att skaffa mig en egen. Denna bloggen kommer då främst att handla om mig och min familj och då den även tillhör min kära sambo så hoppas jag att han kanske lämnar ett litet meddelande då och då!
Min familj består av 3 personer det är då jag Johanna( som kommer att skriva här mestadels) Pappa Lars och våran underbara son Benjamin, hur blev då vi en familj det hade jag tänkt berätta om i mitt första inlägg men då jag har lite att ordna under dagen så kommer det inlägget lite senare.... så ha tålamod!
Mvh Johanna


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så kul att ni e med här nu=) Så kan man läsa om va ni hittar på=)



Kram

2009-01-30 @ 18:04:29
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0