Lungt och skönt!

Än så länge så har allting bara varit lungt och skönt utan några bråk och tjafs och vad kan vara bättre än det? man får ju bara hoppas att det håller i sig men det verkar det ju göra.  Så länge man håller sig för sig själv och inte umgås med såna som letar efter bråk så tror jag att vi kommer ha det suveränt. På hemmafronten är i alla fall allting toppen och det har det ju varit hela tiden, har ju så mycket att se fram emot nu och sen är man ju så himla lycklig, vad mer kan man begära. Snart bär det ju av till bollnäs på semester i 2 veckor och på vägen upp kör vi inom om stockholm och nattar över hos min moster, ska bli så kul att åka på semester och det var ju så länge sen man träffade folk där uppe ifrån. 
Sen när vi kommer hem är det ju inte långt kvar till vi får tillträde till våran nya koloni, och det längtar vi ju också väldigt mycket efter, kommer bli så skönt att ha något att gå till och greja med nu när vi har så många planer så är man ju så sugen på att sätta igång med dem, ska ju även bli kul att benjamin får ett ställe där han kan vara och leka på.
Sen hoppas jag ju på att jag blir antagen till högskolan som jag sökt till så just nu har vi ju jätte mycket att se fram emot och det är ju så himla kul. Sambon min håller ju på med båten sin som han delar med min bror, och nu ser det ju väldigt ljust ut för dem, dem verkar äntligen komma nån vart med den så nu hoppas man bara på att dem kan lägga den i sjön till nästa sommar så att vi kan åka ut och fiska.
Är så himla skönt att det är lungt och tyst nu och vi hoppas verkligen att det fortsätter att vara det, att bråka löser ju ingenting men efter som att det finns dem som bara kan bråka, tjafsa och hacka på andra så får dem gärna fortsätta med det bara det inte är i vår närhet. Egentligen vad får man utav att hacka på folk om skaker som man kanske inte vet om det är sant så till alla er som gör det vill jag bara hälsa att ta reda på mer fakta/sanning innan ni börjar snacka, men visst om det är bråk man är ute efter så är det ju så man ska göra! Varför bli sur när man inte får som man vill?
Som jag har sagt innan så är våra dörrar låsta för alla bråkstakar, så håll er på avstånd, tack!!!
Nu ska vi åka iväg på semetser och bara njuta och ha det allmänt roligt hoppas att ni andra som har semster också får en bra sådan! så under vår semester pausar jag med bloggskrivandet men får se om jag skriver några rader när vi kommit tillbaka, vill ju inte lova något då jag inte är så bra på att uppdatera bloggen! Ha det så bra alla i den sköna sommar värmen och passa på att njut så länge det varar! Kramar 


Kommentarer
Postat av: Dan

ni behöver inte komma till oss då om ni ska bråka för vi har inte tid att bråka så då kan ni åka till nån annan. lika om ni ska gnälla...

2009-07-01 @ 10:12:53
Postat av: Magdalena

Ha det så skönt på semestern. Själv börjar jag jobba nästa vecka och 4 veckor framåt....



Kram

2009-07-01 @ 12:47:19
URL: http://krammaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0