kort inlägg!!!!

Tänkte att jag får väl ta och knåpa ihop något idag så det blir lite liv i denna bloggen med, men det blir ett snabbt inlägg då sambon min strax kommer hem och då vill man ju så klart umgås med han.
Är så skönt att det äntligen är fredag och sen är ju kärestan min ledig en hel vecka så då blir det en massa mys och tid för varandra, speciellt dem dagarna då gossen är på dagis. Något kul ska vi ju också se till att hitta på, blir ju kanske till båstad i helgen men om det inte blir då så tar vi det i veckan . Skönt att få göra något nu när sambon är ledig ju för det händer ju inte så ofta...
annars så blir det väl lungt ikväll, då min gosse inte sovit så länge på dagis idag så tror jag att han kommer somna tidigt idag och det är ju bra för då får sambon och jag spendera kvällen själva så det blir lite fredagsmys framför tv:n, han  vill ju se rallybrudar så det blir att göra det men jag ska nog försöka få han till att se en tjejfilm med, har ju en del sådana på datan som man ej hunnit se än!
Har varit ute i det fina vår vädret idag med benjamin, det känns verkligen nu att vi är på väg mot värmare tider och det är ju så skönt! var en runda på lekplatsen med benny och vi hade med oss hans sandleksaker dit så det var till att leka lite med han då där inte var så många andra barn ute men vad gör det är ju så himla kul att se sin gosse vara så glad, tänk vad lite det krävs för att roa sina barn och gratis är det ju även, gunga det gjorde han en hel del med och gissa om det var svårt att få han där ifrån, jodå han gallskrek när vi skulle gå hem men vad gör man finns ju en del annat man behöver få gjort och middag det vill man ju också ha, fast idag ska jag låta min sambo härja i köket vilket är väldigt ovanligt hemma hos oss men det kan ju vara skönt att slippa nån gång....
nej nu kom sambon min hem så nu får ni ha det så bra alla nyfikna läsare, vi hörs!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Cila

tänkte på benji nu när han är på dagis.. hur ofta är han där då? har han 15 timmar eller? hur har ni det där nere?

verkar ju vara olika på olika ställen i landet=)

2009-03-21 @ 10:36:26
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Cila

okej.. vad härligt.. ja det är ju bra att söka på två.. men om du kommer in här då.. o inte i malmö..har ni tänkt på att kanske flytta då eller??

okej.. vilka dagar har han då.. ons till fred eller?

kram

2009-03-21 @ 19:32:52
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Fia

Va fin bloggen e=)

Håller tummarna för högskolan=)

kram

2009-03-24 @ 15:17:58
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0